نتایج قرعه کشی و اعلام برندگان محصولات سایپا «23 آبان»

شرکت خودروسازی سایپا با هدف عرضه مستقیم خودرو‌ها از تولید در کارخانه‌ها به دست مشتریان و مصرف‌کنندگان حقیقی خود و همچنین برای تعادل بخشیدن به بازار خودرو و جلوگیری از دلالی با خودرو‌های صفر تصمیم دارد که محصولات این شرکت را به صورت قرعه‌کشی و پیش فروش به بازار عرضه کند. با مجله‌ی هم‌تایر همراه باشید.

حتما بخوانید: شرایط فروش اولین مرحله عرضه پژو ۲۰۷ در بورس کالا «24 آبان ۱۴۰۱»

با توجه به دلایل و اهدافی که در نظر گرفته شده است تا قیمت خودرو‌ها تعدیل شود، در طی دو سال گذشته هردو شرکت سایپا و ایران‌خودرو طرح‌هایی را جهت قرعه‌کشی و پیش فروش خودرو‌های خود به بازار عرضه کردند. از همین سو، اولویت اصلی سایپا در حال حاضر جدیت و استمرار بیشتر در اجرا کردن این طرح‌ها است. از همان ابتدای ۱۴۰۱، سایپا فروش و قرعه‌کشی خودرو‌های خود را در سامانه یک‌پارچه فروش خودرو انجام داده اما در حال حاضر، خدمات این شرکت از جمله پیش فروش و قرعه‌کشی محصولات سایپا، توسط خود شرکت و در سامانه خود سایپا انجام می‌شود.

نتایج قرعه کشی و اعلام برندگان

نتایج قرعه کشی و اعلام برندگان

پس از ثبت‌نام در طرح‌های ارائه شده، متقاضیان برای اطلاع از نتایج قرعه کشی خودروهای شرکت سایپا می‌توانند به سایت رسمی شرکت سایپا مراجعه کنند و از بخش اعلام برندگان محصولات شرکت خودروسازی سایپا، نتایج قرعه‌کشی را مشاهده کنند تا در صورت برنده شدن در قرعه‌کشی، مراحل بعدی خرید را تکمیل کنند.

در حال حاضر، متقاضیان و مصرف‌کنندگان خودرو‌های سایپا این امکان را دارند تا از قیمت خودرو‌های این شرکت اطلاع یابند و برای خرید خودروی مورد نظر خود اقدام کنند. این در حالی است که سایپا در سال گذشته پیشنهادی مبنی بر مزایده اینترنتی محصولات سایپا به جای قرعه‌کشی را مطرح کرد اما همچنان خبری از نحوه‌ی برگزاری این طرح و یا تأیید یا عدم تأیید آن از سوی سایپا منشتر نشده است. در صورت انتشار اخبار جدید توسط سایپا، اخبار و طرح‌های جدید را در مجله هم‌تایر پوشش خواهیم داد. با ما همراه باشید.

نوشته قبلی
نوشته بعدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *