قیمت جدید پژو ۲۰۷ اتوماتیک پانوراما و معمولی توسط ایران‌خودرو اعلام شد! «8 آذر 1401»

گروه صنعتی ایران خودرو قیمت جدید پژو ۲۰۷ اتوماتیک معمولی و پانوراما را اعلام کرد.

ایران خودرو اخیرا در عرضه اخیر پژو ۲۰۷ در بورس کالا، دو تیپ جدید از پژو ۲۰۷ اتوماتیک را به فروش رساند. پس از خروج ۲۰۷ اتوماتیک ۴ سرعته از خط تولید، تنها یک تیپ از پژو ۲۰۷i اتوماتیک آن هم با گیربکس ۶ سرعته، موتور TU5 پلاس و رنگ‌آمیزی دو رنگ به‌نام MC عرضه شد؛ خودرویی که به واسطه رنگ‌آمیزی عجیب و در عین حال زشت، نتوانست نظر مشتریان را جلب کند. اما اکنون نسخه سقف شیشه‌ای و سقف فلزی معمولی هم به خط تولید ایران خودرو رسیده و عرضه آن آغاز شده است.

قیمت پژو 207 آذر 1401

پژو ۲۰۷ به‌عنوان محصولی محبوب و جوان پسند در بازار خودروی ایران، همواره با تقاضای زیادی مواجه بوده است؛ به ویژه نسخه اتومات 207 که در دو تیپ سقف شیشه‌ای و معمولی با تیراژ بالایی در خط تولید قرار داشت. پس از اینکه ایران خودرو با هدف ارتقای پیشرانه و گیربکس، نمونه ۴ سرعته را از خط تولید خارج کرد، تنها یک تیپ جدید با رنگ‌آمیزی دورنگ، گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک AT و پیشرانه TU5 پلاس جایگزین نمونه‌های قبلی شد. با توجه به انتقاد مشتریان از ظاهر ۲۰۷ MC، تقاضای این محصول با کاهش شدیدی مواجه شد.

ایران خودرو برای رفع این مشکل و پاسخگویی به نیاز بازار از این پس پژو ۲۰۷i اتوماتیک ۶ سرعته را در سه تیپ به بازار عرضه می کند؛ تیپ پایه با سقف فلزی و بدنه یک رنگ، تیپ دوم با نام ۲۰۷ مولتی کالر که سقف و تریم داخلی آن رنگ آمیزی قرمز رنگ دارد و گران‌ترین نسخه این خودرو که به سقف پانوراما مجهز شده است.

مدل خودرو قیمت پایه «تومان» قیمت مصرف کننده «تومان»

پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۶‌ سرعته با موتور TU5 پلاس

۲۷۹.۶۰۰.۰۰۰ ۳۱۷.۵۱۱.۰۰۰

پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۶‌ سرعته مولتی کالر «دو رنگ» با موتور TU5 پلاس

۲۸۰.۷۱۳.۰۰۰ ۳۱۸.۷۷۵.۰۰۰

پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۶‌ سرعته پانوراما «سقف شیشه‌ای» با موتور TU5 پلاس

۲۸۵.۴۰۰.۰۰۰ ۳۲۴.۰۹۷.۰۰۰
نوشته قبلی
نوشته بعدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *