طرح فروش فوری 207 ویژه مادران «21 آبان 1401»

گروه صنعتی ایران‌خودرو همزمان با عرضه محصول پژو ۲۰۷ در بورس کالا، به منظور تکریم مادران و در راستای اجرای طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، برنامه فروش ویژه مادران را از شنبه ۲۱ آبان‌ماه به مدت سه روز به اجرا می‌گذارد.

شرکت ایران خودرو از امروز، شنبه ۲۱ آبان‌ماه نهمین مرحله فروش فوق العاده خودرو برای مادران «بخشنامه 4510» را آغاز می‌کند؛ در این طرح فقط خودروی 207 با گیربکس دستی و فرمان برقی، قابل خریداری است. فروش 207 برای مادران به مدت سه شبانه‌روز ادامه دارد و در پایان روز دوشنبه 23 آبان‌ماه نیز به اتمام می‌رسد.

مطلب پیشنهادی: فرمولِ زن! معرفی مسابقات سری W

*قیمت‌ها برحسب تومان است.
مدل قیمت قطعی کارت طلایی تحویل
207 دستی+فرمان برقی 215.99 میلیون تومان 2.43 میلیون تومان 90 روزه

فروش فوری 207

ثبت نام پژو 207 از طریق سامانه فروش اینترنتی ایران خودرو، به نشانی esale.ikco.ir امکان‌پذیر است. جزییات کامل شرایط فروش 207 را از سایت ایران خودرو دنبال کنید.

در این طرح پژو ۲۰۷ سقف فلزی مجهز به فرمان برقی با موعد تحویل سه ماهه عرضه می‌شود. مادران واجد شرایط می‌توانند از روز شنبه 21 آبان 1401 به مدت سه روز با مراجعه به سایت فروش ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت‌نام اولیه اقدام کنند. در صورت بالا بودن تعداد متقاضیان نسبت به ظرفیت فروش، برنامه قرعه‌کشی روز چهارشنبه ۲۵ آبان‌ماه با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی برگزار می شود. در غیر این‌صورت، به تمامی ثبت‌نام‌کنندگان خودرو تخصیص داده خواهد شد. برندگان نهایی از طریق قرعه کشی و در روز چهارشنبه 25 آبان 1401 معرفی می‌شوند.

207

  • به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق می‌گیرد، سند خودروهای واگذار شده از طریق این بخشنامه در رهن شرکت نخواهند بود و شماره تلفن همراه معرفی شده بایستی به نام فرد متقاضی باشد.
  • پس از وجه واریز (منتخبان یا همه ثبت‌نام‌کنندگان) و پیش از ایجاد قرارداد، اطلاعات مادران واریز وجه کرده، به سازمان ثبت احوال ارسال می‌شود؛ در صورت عدم احراز شرایط تولد فرزند دوم و مابعد، بر اساس ابلاغیه مجلس شورای اسلامی، ثبت‌نام متقاضی غیر فعال شده و وجوه پرداختی ظرف مدت ۲۰ روز کاری مسترد می‌شود.
  • این طرح ویژه مادرانی است که فرزند دوم و یا بیش‌تر از آن، از تاریخ ۱۹ آبان ۱۴۰۰ به بعد متولد شده‌اند.

سایت رسمی ایران خودرو جهت ثبت نام esale.ikco.ir

نوشته قبلی
نوشته بعدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *