نصب کایزالا بدون بازار و پلی استور +دانلود فایل نصبی، لینک مستقیم

کایزالا به عنوان یک نرم‌افزار و پیام‌رسان مناسب برای کسب‌وکارها مزایای بسیاری را با خود به همراه دارد. اگر به فکر استفاده از این مزایا هستید، لازم است تا نکاتی را بدانید. برای استفاده از این مزایا، نیاز به دانلود و نصب کایزالا دارید. موضوعی که در ادامه به صورت مفصل و جامع به بررسی آن خواهیم پرداخت و نکاتی را در این باره با شما به اشتراک می‌گذاریم. امید است این نکات برای شما مفید واقع شده و اطلاعات کاملی را درباره نرم‌افزار کایزالا و چگونگی استفاده از مزایای آن به همراه داشته باشد. برای دانلود کایزالا و همچنین نصب کایزالا و استفاده از امکانات بی‌نظیر آن با مجله هم‌تایر همراه باشید.

مطلب تازه: معرفی برنامه فوق العاده تماس تصویری JusTalk جایگزین بدون فیلتر واتساپ +دانلود مستقیم

مهم‌ترین مزایای استفاده از کایزالا به عنوان پیام‌رسان کاری

همان‌طور که بیان شد، کایزالا به عنوان یک نرم‌افزار پیام‌رسان برای کسب‌وکارهای مختلف و جایگزین واتس‌اپ و تلگرام شناخته می‌شود. در استفاده از این نرم‌افزار، مزایایی به عنوان دلایل استفاده و کاربرد از آن مطرح می‌شود. دلایلی که می‌تواند سبب شود تا برخی به این نرم‌افزار به عنوان یک گزینه مناسب و کاربردی نگاه کنند. برخی از این موارد عبارت است از:

1.امنیت فوق‌العاده بالای نرم‌افزار

کایزالا به عنوان یک نرم‌افزار بسیار امن شناخته می‌شود که در آن پیام‌ها به صورت رمزنگاری شده ردوبدل می‌شود. همین موضوع سبب شده است تا امکان خواندن این پیام‌ها برای شخص سومی در کار نباشد و حریم خصوصی و شخصی برای افراد به خوبی رعایت شود. ضمن اینکه در این نرم‌افزار اطلاعات شما به اشتراک گذاشته نمی‌شود تا کاربران به راحتی بتوانند از آن بهره ببرند.

2.امکان ارسال پیام‌های کاری

از دیگر ویژگی‌های کایزالا که به عنوان مزیت آن شناخته می‌شود، امکان استفاده برای ارسال پیام‌های کاری است. شما با دانلود کایزالا می‌توانید اطلاعیه‌های مهم کاری خود را بفرستید. به این ترتیب وظایف خود را به خوبی مدیریت خواهید کرد و آن‌ها را به رای‌گیری خواهید گذاشت. ضمن اینکه امکان برنامه‌ریزی برای برگزاری جلسات نیز برای شما برقرار خواهد شد و این موضوع می‌تواند به شما برای برقراری تعادل کاری و نظم در یک محیط کاری بسیار کمک‌کننده باشد.

مطلب پیشنهادی: استفاده از کایزالا؛ برنامه‌ای کاربردی برای بیزینس‌ها و شرکت‌ها

3.امکان افزودن دسترسی‌های طبقه بندی شده

سومین ویژگی که افراد را ترغیب به دانلود کایزالا می‌کند، امکان تعریف وظایف مختلف در بخش‌های متفاوت این نرم‌افزار است. به وسیله این نرم‌افزار می‌توان وظایف مختلفی را برای هر فرد تعریف کرد. امکان به اشتراک‌گذاری انواع مختلف پیام از نوشتاری تا تصویری و صوتی وجود خواهد داشت و می‌توان هریک از این موارد را به لیست اصلی بیان شده اضافه کرد.

مطلب پیشنهادی: آموزش کایزالا؛ از ساخت گروه تا Power BI

4.ایجاد گروه و چت تیمی

به عنوان آخرین ویژگی برای دانلود کایزالا می‌توان به استفاده گروهی از این نرم‌افزار پرداخت. امکان چت گروهی و ارتباط با افراد مختلف به صورت هم‌زمان از دیگر مزایای استفاده از این نرم‌افزار شمرده می‌شود.

مطلب پیشنهادی: انواع آسیب لاستیک و روش های رفع آن

چگونگی نصب کایزالا بدون نیاز به دانلود از بازار و پلی استور

مایکروسافت کایزالا نیز مانند هر برنامه دیگری نیاز به دانلود و نصب برای استفاده دارد. یکی از راهکارهای اصلی برای دانلود برنامه کایزالا استفاده از کافه بازار و پلی استور است. اما اگر به هر دلیلی نمی‌خواهید از این نرم‌افزارها استفاده کنید، به وسیله فایل زیر می‌توانید دانلود و نصب نرم‌افزار کایزالا را انجام دهید. در این بخش پس از فشردن دکمه دانلود نرم‌افزار، نرم‌افزار شروع به دانلود می‌کند. مدت‌زمان دانلود نرم‌افزار کاملا به میزان سرعت اینترنت شما بستگی دارد.

پس از آن لازم است تا به سراغ فایل دانلود شده خود بروید. در این مرحله با کلیک بر روی دکمه نصب یا Install می‌توانید این برنامه را نصب کنید. البته توجه داشته باشید که در صورتی که تنظیمات گوشی شما بر روی حالت امنیت باشد، ممکن است با نصب فایل‌های ناشناس مخالفت کند. از همین رو لازم است تا در قسمت تنظیمات گوشی همراه خود این موضوع را برطرف نمایید.

نصب کایزالا - دانلود مستقیم

دانلود کایزالا و استفاده از تمامی مزایای این نرم‌افزار

در صورت وجود مشکل دریافت کد تایید: مشکل عدم دریافت کد تایید ورود به کایزالا

دانلود مستقیم فایل نصبی کایزالا

کدام نسخه را دانلود کنم؟ معماری ARM64 یک استاندارد و معماری جدید بر روی دستگاه های اندرویدی است و تقریبا تمامی گوشی‌های از سال 2020 به بعد از معماری ARM64 بهره می‌برند. v7a به معنای پردازنده 32 بیتی و v8a به معنای پردازنده 64 بیتی است.

*لازم به ذکر است که اکثر گوشی‌های 64 بیتی از نسخه‌های 32 بیتی نیز پشتیبانی می‌کنند.

مطلب مفید: نحوه مشاهده نوع معماری پردازنده اندروید (ARM، ARM64 یا x86)

لینک‌های دانلود به‌روز شد…منبع لینک‌ها سایت فارسروید می‌باشد.

برای پیگیری جدیدترین خبرها و به‌روزرسانی‌ها درباره اپلیکیشن کایزالا و جایگزین تلگرام و واتس‌اپ به مجله هم‌تایر مراجعه کنید.

نوشته قبلی
نوشته بعدی

دیدگاه‌

مهدی کیا

در صورت وجود هرگونه مشکل پیغام بگذارید
Mahdikiawm@gmail.com

...

کدوم رو باید نصب کرد؟

مهدی کیا

مدل گوشیتون چیه؟

الیسا سالاری

عالی بود

الیسا سالاری

این برنامه بهترین برنامه است.

مهدی کیا

با وجود مشکلات در سایر برنامه ها، در حال حاضر برای چت و ارتباط برنامه مناسبی است.

الیسا

این برنامه عالی است
بهترین برنامه است.

الیسا

Elisa
11 آبان از 19:30

محمد

من خیلی وقته ازش استفاده میکنم. ولی با توجه به این که اینا پیداش کردن و دارن کم کم از همه سایتا حذفش میکنن. احتمالا به زودی هم فیلتر میشه و باز روز از نو…

هژا ویسی

بله احتمالش هست. به هرحال نمیشه که همه اپلیکیشن‌های کاربردی حذف بشن. در صورت ف شدن هم میتونید از برنامه‌های دیگه که توی مجله معرفی کردیم استفاده کنید. (ایمو، گوگل Meet و …)
دانلود پیامرسان ایمو با لینک مستقیم
گوگل Meet؛ بهترین جایگزین تماس تصویری و صوتی واتس‌اپ

سپیده

نمی تونم کایزلا را نصب کنم چکار کنم کلمات کلیدی چی هستند

مهدی کیا

با ایمیل زیر در ارتباط باشید.
mahdikiawm@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *