خودروهای وارداتی از چه برندهایی هستند؟ «آذر 1401»

به گزارش مجله همتایر، طبق پیگیری‌های انجام شده مشخص شد که اغلب خودروهای وارداتی که مجوز دریافت کرده‌اند، از برند معروف کره‌ای، یعنی برند کیا هستند و در محدوده قیمت ۱۵ تا ۲۰ هزار دلار قرار دارند.

خودروهای وارداتی و تاریخ ورود آن‌ها به کشور

به نقل از تسنیم، یکی از مسئولین وزارت، صنعت، معدن تجارت اعلام کرده که حدود ۱۰۰ هزار خودروی خارجی تا پایان سال جاری به کشور وارد خواهد شد. سخنگوری وزارت صنعت، معدن، تجارت نیز از افزایش سرعت فرآیند واردات خودرو به داخل کشور خبر داد. همچنین، وی افزود که بعضی از این خودرو‌های وارداتی اکنون به پشت مرز رسیده‌اند و تبلیغات آن‌ها به زودی آغاز خواهد شد.

مطلب پیشنهادی: واردات خودرو به 100 هزار دستگاه می‌رسد

به گزارش اعتمادآنلاین، اولین محموله خودرو‌های وارداتی به کشور ظرف دو هفته آینده به گمرکات جنوب کشور، در بنادر هرمزگان و بوشهر می‌رسد.

بر اساس گفته‌ها، خودرو‌های وارداتی به ایران از طریق کشور عمان وارد کشور خواهند شد و طبق مصوبه هیأت دولت، به هیچ وجه طرح پیش فروش خودرو‌های وارداتی صورت نخواهد گرفت و متقاضیان برای خرید خودرو‌های وارداتی ملزم هستند که از طریق سازوکار بورس کالا و با تعرفه شناور اقدام به خرید این خودرو‌ها کنند.

خودروهای وارداتی

خلاصه خبر

به طور کلی، عمده خودرو‌های وارداتی از برند کیا هستند که در محدوده قیمت ۱۵ تا ۲۰ هزار دلار قرار دارند و ظرف دو هفته آینده، اولین محموله خودرو‌های خارجی به کشور وارد می‌شود. پیش‌تر نیز اعلام شده بود که واردات چند مدل از خودروهای برند هیوندای به کشور قطعی شده که می‌توانید جزئیات آن را از اینجا بخوانید:

مطلب پیشنهادی: واردات 5 خودروی هیوندای به بازار ایران قطعی شد! +تصویر «آذر 1401»

 

برای دریافت جدیدترین اخبار و مطالب حوزه خودرو، به کانال تلگرامی مجله همتایر بپیوندید.

کانال تلگرام مجله هم‌تایرکانال تلگرام مجله هم‌تایر 

نوشته قبلی
نوشته بعدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *