خبر خوش دولت برای مردم؛ یارانه یلدایی واریز شد! 22 آذر 1401

طبق آخرین اخبار دریافتی، به احتمال زیاد یارانه آذرماه آخرین مرحله یارانه نقدی است که به حساب یارانه بگیران واریز می‌شود و پس از یارانه یلدایی، یارانه افراد به صورت کالابرگ پرداخت خواهد شد. این مرحله از یارانه‌ها ساعاتی پیش به حساب هموطنان واریز شد.

طبق اعلام دولت، یارانه نقدی ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی آذرماه طبق روال هر ماه در تاریخ بیستم آذرماه به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد و از ساعت 00:00 روز دوشنبه 21 آذر ماه قابل برداشت است. اما آن‌گونه که وزیر اقتصاد اعلام کرده یارانه یلدایی به تمام ۹ دهک درآمدی تعلق نمی‌گیرد و یارانه برخی از افراد قطع خواهد شد.

مطلب داغ: سود سهام عدالت 2 برابر شد؛ کی منتظر پیامک واریز باشیم؟ 19 آذر 1401

هفته گذشته وزیر امور اقتصاد و دارایی از اتمام دوره آزمایشی طرح کالابرگ الکترونیک خبر داد و گفت: مقدمات کار فراهم شده، روند آزمایشی اجرای طرح کالابرگ با موفقیت انجام شده و قرار است یارانه یکی از استان‌ها قطع شود و مردم این استان به جای یارانه نقدی، کالابرگ دریافت کنند.

یارانه آذر 1401

یارانه معیشتی کدام استان قطع خواهد شد؟

طبق گفته مقامات دولتی اولین استان انتخابی در این طرح هرمزگان خواهد بود! در صورت اجرای موفق طرح کالابرگ در هرمزگان به‌زودی در سراسر کشور شاهد اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی خواهیم بود. اگرچه دولت هم چندان با پرداخت کالابرگ موافق نیست و بیشتر مدافع پرداخت یارانه نقدی است. حتی رئیس سازمان برنامه و بودجه هم گفته بود که سال آینده دولت، یارانه ۴۰۰ هزار تومانی پرداخت می‌کند.

سخنگوی ستاد هدفمندی یارانه اعلام داشت؛ افرادی که تا قبل از ۱۴۰۱ یارانه آنها حذف شده بود یا انصراف داده بودند، می‌توانند از طریق سازمان هدفمندی یارانه مجددا ثبت‌نام کنند. او تصریح کرده؛ افرادی که به دهک اعلامی اعتراض دارند، همچنان می‌توانند از طریق سایت وزارت رفاه درخواست بازبینی و بررسی دهند، چنانچه جزو دهک 1 تا 9 قرار گیرند، مشمول دریافت یارانه می‌شوند.

اما اخبار ضد و نقیض در این باره همچنان ادامه دارد. محمدرضا پور ابراهیمی، نماینده مجلس در گفتگویی اعلام کرده پرداخت یارانه نقدی همچنان ادامه دارد و زمان اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی در سطح کشور به سال آینده موکول شد. که علت آن عدم مهیا بودن زیرساخت‌های اجرای کالابرگ الکترونیکی در کشور است. در این شرایط، بنا به گزارش‌ها از اردبیهشت ماه امسال تاکنون، ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر به جمع یارانه‌بگیران اضافه شدند.

اعتراض به عدم واریز یارانه

هموطنان می‌توانند جهت پیگیری و ثبت اعتراض به عدم واریز یارانه معیشتی به سایت زیر مراجعه کنند.

به اطلاع همراهان محترم مجله هم‌تایر می‌رساند، همتایر صرفا پایگاه اطلاع رسانی اخبار حوزه خودرو و تخصصا لاستیک می‌باشد و وظیفه ما پوشش اخبار این حوزه است. برای اطلاع از آخرین اخبار و اتفاقات حوزه خودرو به کانال تلگرامی مجله همتایر بپیوندید.

کانال تلگرام مجله هم‌تایرکانال تلگرام مجله هم‌تایر

انتهای پیام/

نوشته قبلی
نوشته بعدی

دیدگاه‌

عباسقلی خان

کالابرگ نمی‌خواهیم بنده با همین یارانه دارم کرایه خونه میدم امثال مثل من زیاد هستن پس کالا برگ اصلا نمیخاهیم …با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *