گوگل Meet؛ بهترین جایگزین تماس تصویری و صوتی واتس‌اپ

در چند سال اخیر، روش‌های ارتباطات ما دچار تغییر و تحول شده‌اند. بسیاری از راه‌های ارتباطی که در گذشته بیشتر کاربرد داشتند، از بین رفته‌اند و روش‌های نوین جایگزین آن‌ها شده‌اند. شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها آغازکننده این تحول بودند و هرروزه اپلیکیشن‌های جدید و مجهز‌تری به بازار معرفی می‌شوند. ابزاری که امروز به شما معرفی می‌کنیم Google MEET است که برای برقراری تماس تصویری و صوتی با سرعت و کیفیت بالا کاربرد دارد. با ما در ادامه این مطلب از مجله هم‌تایر همراه باشید.

مطلب پیشنهادی: نصب کایزالا بدون بازار و پلی استور + دانلود فایل نصبی

تماس تصویری و صوتی با اپلیکیشن گوگل Meet

برنامه کاربردی Google Meet ابزار فوق‌العاده‌ای است که گوگل برای تماس‌های تصویری و صوتی طراحی کرده است. به کمک گوگل میت می‌توانید با نزدیکان و دوستان خود تماس تصویری بدون فیلتر برقرار کنید، جلسات گروهی و تیمی با همکاران خود برگزار کنید و کنفرانس‌های تصویری و صوتی خود را با بهترین کیفیت تشکیل دهید.

از آن‌جایی که بسیاری از پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی معروف دنیا در کشور عزیز ما با محدودیت‌هایی روبرو هستند، پیدا کردن جایگزین بدون فیلتر و بدون محدودیت برای گفتگو و برقراری تماس کار دشواری است. اما اصلا جای نگرانی نیست! زیرا در مجله هم‌تایر همیشه بهترین گزینه‌ها را جهت برقراری ارتباط با عزیزان و همکاران برای شما معرفی می‌کنیم.

مطلب پیشنهادی: اپلیکیشن ایمو Imo؛ جایگزین تماس تصویری واتس‌اپ

تماس تصویری و صوتی با اپلیکیشن گوگل Meet

گوگل میت که نسخه ارتقا یافته برنامه Hangouts است، جایگزین مناسبی برای برنامه‌های مثل اسکایپ «Skype»، زوم «Zoom»، ادوبی کانکت «Adobe Connect» و اسکای‌روم است. با این برنامه می‌توانید در سریع‌ترین زمان با دوستان و همکاران خود تماس بگیرید و ارتباط تصویری گروهی و جمعی برقرار کنید. مهم‌ترین ویژگی اپلیکیشن گوگل Meet در مقایسه با برنامه‌های ذکر شده این است که «کاملا رایگان» است و می‌توانید بدون نیاز به برنامه خاصی برای تغییر آی.پی خود از این برنامه استفاده کنید.

مطلب پیشنهادی: در صورت قطع دسترسی کایزالا چه‌کار کنیم؟ آیا Kaizala بسته خواهد شد؟

گوگل میت (Google Meet) طراحی زیبا و رابط کاربری ساده‌ای دارد. برای برقراری ارتباط می‌توانید یک اتاق (روم) تشکیل دهید و دوستان خود را دعوت کنید. همچنین، می‌توانید از طریق شماره‌تلفن با آن‌ها تماس صوتی یا تصویری برقرار کنید. به عبارت دیگر، استفاده از شماره‌تلفن برای ایجاد تماس ویدیویی و صوتی «الزامی نیست» که این ویژگی مثبت دیگری از این برنامه محسوب می‌شود.

کاربرد اپلیکیشن گوگل Meet برای کسب‌وکارها

چه دارای کسب‌وکار کوچک یا بزرگی باشید و چه شرکتی بین‌المللی و چندملیتی، گوگل میت ابزار فوق‌العاده‌ای برای کمک به کسب‌وکار شما است. به کمک اپلیکیشن گوگل Meet می‌توانید با افرادی که حتی هزاران کیلومتر با شما فاصله دارند، تماس بگیرید و هیچ‌وقت ارتباط خود را با مخاطبان کسب‌وکارتان از دست ندهید. امروزه شرکت‌های بین‌المللی بزرگی برای برگزاری سمینارها، کنفرانس‌ها، جلسه‌ها و میتینگ‌های کاری خود از اپلیکیشن گوگل Meet استفاده می‌کنند.

مطلب پیشنهادی: دانلود پیامرسان ایمو بدون گوگل پلی استور | دانلود مستقیم

گوگل میت بین اعضای تیم‌های کاری ارتباط صوتی و تصویری برقرار می‌کند و هماهنگی و انسجام را برای کارمندان فراهم می‌کند. از مهم‌ترین نقاط قوت گوگل ‌میت می‌توان به «رایگان» بودن و «فیلتر نبودن» این اپلیکیشن در کشور عزیزمان ایران اشاره کرد. علاوه بر مواردی که تا اینجا گفتیم، اپلیکیشن گوگل Meet با جدیدترین روش‌های فشرده‌سازی تصاویر، این قابلیت را فراهم کرده تا با مصرف کمترین حجم اینترنت و حتی با اتصال‌های ضعیف نیز بتوانید تماس ویدیویی و صوتی «بدون لگ» و «بدون قطع شدن اتصال» را تجربه کنید.

مطلب پیشنهادی: آموزش کار با اپلیکیشن ایمو | Imo Messenger

کاربرد اپلیکیشن گوگل Meet برای کسب‌وکارها

مهم‌ترین ویژگی‌ها و امکانات اپلیکیشن گوگل Meet

  • برگزاری تماس ویدیویی و کنفرانس تا 250 نفر شرکت‌کننده به صورت همزمان
  • قابلیت ترجمه همزمان گفتگوها به صورت زیرنویس
  •  استفاده راحت و آسان – از طریق شماره‌تلفن یا کد دعوت به گروه
  • امکان استفاده روی گوشی‌های اندرویدی و دسکتاپ
  • قابلیت اضافه کردن لینک جلسات در تقویم گوگل و به اشتراک‌گذاری

دریافت و دانلود اپلیکیشن گوگل Meet از مجله هم‌تایر

اپلیکیشن گوگل Meet در فروشگاه گوگل پلی برای دانلود عرضه شده است و امتیاز 4.5 از 5.0 را کسب کرده که نشان‌دهنده رضایت بسیار بالای کاربران این اپلیکیشن است. کاربران اندروید می‌توانند به گوگل پلی‌استور مراجعه کنند و این اپلیکیشن کاربردی را دانلود و نصب کنند. همچنین، لینک دانلود مستقیم اپلیکیشن گوگل Meet را در ادامه‌ی این مطلب از مجله هم‌تایر برای شما عزیزان قرار داده‌ایم. برای دریافت نسخه سازگار با گوشی خود روی لینک‌های زیر کلیک کنید.

لینک دانلود مستقیم گوگل Meet برای همه گوشی‌های اندرویدی:

لینک دانلود و نصب گوگل Meet از طریق فروشگاه گوگل پلی

مطلب پیشنهادی: مشکل عدم دریافت کد تایید ورود به کایزالا !؟ آبان 1401

دریافت و دانلود اپلیکیشن گوگل Meet از مجله هم‌تایر دریافت و دانلود اپلیکیشن گوگل Meet از مجله هم‌تایر

منابع

  • لینک‌های دانلود از سایت فارسروید گرفته شده است.
نوشته قبلی
نوشته بعدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *