در صورت قطع دسترسی کایزالا چه‌کار کنیم؟ آیا Kaizala بسته خواهد شد؟ مهرماه 1401

«مایکروسافت کایزالا | Microsoft Kaizala» یک برنامه جدید و قدرتمند از شرکت مایکروسافت است که پس از قطع دسترسی واتساپ در ایران به نوعی جایگزین واتساپ شده است. کایزالا امکاناتی گسترده در زمینه ارسال و دریافت پیام، برنامه‌‌ریزی کارها، فعالیت های بیزینسی شرکت‌ها و ادارات و … را در اختیار محیط های تجاری قرار می‌دهد.

این برنامه که به‌ واسطه‌ی پروژه مایکروسافت گاراژ توسعه یافته، که در ابتدا منحصرا برای بازار هند در دسترس قرار گرفته بود. اما در حال حاضر به صورت جهانی عرضه شده است. اگر با کایزالا آشنایی ندارید، باید بدانید که این پیام‌‌ رسان برنامه‌ای است که شما می‌توانید نسخه‌ عادی آن را به‌ صورت کاملاً رایگان از طریق فروشگاه‌های گوگل‌ پلی‌استور و اپ‌‌استور برای اندروید و iOS دریافت کنید. متاسفانه این برنامه در روزهای اخیر تحت اختلال شدید قرار گرفته است، پیشنهاد جذاب ما به شما برنامه جدید justalk است، از دست ندهید!

معرفی برنامه فوق العاده تماس تصویری JusTalk جایگزین بدون فیلتر واتساپ +دانلود مستقیم

کایزالا

کایزالا چیست؟

اگر قصد دارید از ویژگی‌های پیشرفته‌‌ آن در راستای ارتقاء ارتباطات کاری خود استفاده کنید، از جهاتی می‌‌توان کایزالا را به واتس‌اپ تشبیه کرد. درست مانند واتساپ، کایزالا نیز به شما امکان می‌دهد تا به ساختن گروه‌ها و کانال‌های خود بپردازید و با بخش‌های مختلف تیم خود گفتگو داشته باشید؛ با این حال، امکان برقراری تماس تصویری در کایزالا در حال حاضر وجود ندارد. این اپلیکیشن بر مبنای پلتفرم ابری آژور توسعه یافته است. هم اکنون می‌توانید برنامه Microsoft Kaizala برای اندروید و آیفون را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از گوگل پلی‌استور یا اپ‌استور دریافت نمایید. دغدغه‌ی مجله هم‌تایر این است که ارتباط شما را با دوستان‌تان زنده نگه دارد.

مایکروسافت کایزالا چیزی بیش از تنها یک ابزار پیام‌رسانی آنلاین ارائه می‌دهد. این برنامه به تیم‌ها کمک می‌کند تا فعالیت‌های خود را مدیریت کنند، پروژه‌ها را سازمان‌دهی کنند، و وظایفی را در برنامه تعیین کنند، و آن را به ویژه برای کارمندان یا تیم‌های دورکار ارائه دهند. اپلیکیشن Microsoft Kaizala با بهره‌مندی از مجموعه امکانات و قابلیت‌هایی فوق‌العاده در زمینه ارتباطات توانسته است در مدت زمانی بسیار کوتاه امتیاز 4.7 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید.

مطلب خواندنی: گوگل Meet؛ بهترین جایگزین تماس تصویری و صوتی واتس‌اپ

محیط چت کایزالا

رابط کاربری برنامه

امنیت بسیار بالا جدای از امکاناتی است که Microsoft Kaizala – Chat, Call & Work برای برقراری ارتباط بین اعضای یک تیم در اختیارمان قرار می‌دهد، از دیگر ویژگی‌های فوق‌العاده و مثال‌زدنی آن می‌توان به امنیت بی‌نظیرش اشاره کرد. همان‌گونه که می‌دانید حفظ حریم خصوصی یکی از مهم‌ترین بحث‌های همیشگی موجود در دنیای اینترنت و ارتباطات است. در هر صورت کاربران در کایزالا شاهد یک امنیت بی‌نظیر و بسیار سطح بالا هستند که تضمین‌کننده ارتباطات امن شخصی و تیمی می‌باشد.

برخی از امکانات و قابلیت‌های برنامه Microsoft Kaizala اندروید

  • برقراری ارتباطی زنده با تمامی مشتریان و دوستان خود در سراسر جهان
  • دسترسی به برنامه بدون محدودیت!
  • ایجاد گروه‌های مختلف برای برقراری ارتباط به صورت همزمان
  • ارسال انواع فایل‌های صوتی، ویدئویی و تصویری
  • ارائه مجموعه‌ای از گزینه‌های متنوع برای برقراری ارتباط تیمی!
  • ایجاد نظرسنجی برای گرفتن تصمیمی دقیق و هوشمندانه

امکانات پیشرفته‌تر کایزالا

  • برنامه‌ای مقیاس‌پذیر و هدفمند برای سازمان‌های گوناگون
  • گزینه‌ای مناسب برای دورکاری و ارتباط مستمر بین اعضای شرکت
  • تعیین وظایف برای اعضای تیم و مشاهده بازخوردها
  • رمزنگاری حرفه‌ای و قدرتمند برای افزایش حریم خصوصی پیام‌ها
  • چک‌لیست انجام وظایف «To Do List»

محیط کایزالا

نمایی از محیط چت

بعد از نصب برنامه حتما بخوانید: مشکل عدم دریافت کد تایید ورود به کایزالا !؟

کلام آخر

در حال حاضر زمان دقیقی برای قطع دسترسی یا بسته شدن کایزالا تعیین نشده است، اما تلاش ما بر این است که لطمه‌ای به پروسه فروش یا ارتباط با مشتریان متوجه همکاران ما و مخاطبین ما نشود، مجله هم‌‎تایر با درک دغدغه و نیاز مردم که این روزها با قطع دسترسی اکثر اپلیکیشن‌‌های ارتباطی و کاربردی روبرو هستند، در تلاش است تا با ارائه راه‌حل و جایگزین‌های مناسب در صورت قطع دسترسی به پیام‌رسان‌های اصلی، ارتباط بین مخاطبین و همکاران عزیزمان را زنده نگه دارد. به مجله هم‌تایر سر بزنید تا در صورت وجود مشکل در اتصال و برقراری ارتباط با دوستان‌ یا مشتریان‌ مجموعه خود از جدیدترین روش‌های ارتباطی مطلع شوید.

اپلیکیشن پیامرسان پیشنهادی: دانلود پیامرسان ایمو بدون گوگل پلی استور | دانلود مستقیم

اپلیکیشن تماس تصویری پیشنهادی: بهترین جایگزین تماس تصویری و صوتی واتس‌اپ | Google Meet

این مطلب به‌روزرسانی خواهد شد…

نوشته قبلی
نوشته بعدی

دیدگاه‌

Sadra

تماس صوتی در لیران برقرار نمیشه ولی با امریکا تونستم بحرفم بدون فیلتر شکن

سما

تماس صوتی و تصویر برای ایران داره و کار هم میکنه، کی گفته نمیشه!؟

Sara kord

تمام عکس وفیلم و وویس ها توی گالری وموسیقی ذخیره میشه واین خیلی بده ونمیشه کاری کرد ذخیره نشه

Bahar

چرا از امروز بدون فیلترشکن کار نمیکنه؟

مهدی کیا

سلام
از دیروز اینترنت کل کشور دچار اختلال شده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *