پرواز دوباره قیمت محصولات سایپا؛ مجوز افزایش قیمت صادر شد! 19 آذر 1401

گروه خودروسازی سایپا، در حالی از صبح امروز «شنبه» برای دومین هفته متوالی طرح فروش فوق‌العاده دو محصول وانت ۱۵۱ و کوییک پلاس اتوماتیک را برگزار می‌کند که قیمت این محصولات نسبت به عرضه‌ قبلی افزایش داشته است! سایپا در این رابطه ضمن تاکید بر اینکه وانت‌ها مشمول قیمت‌های مصوب نیستند، اعلام کرده است، این گروه خودروسازی مجوز افزایش قیمت محصولات خود را دریافت کرده است.

مطلب داغ: ثبت نام فروش فوری بدون قرعه کشی یلدایی سایپا؛ 19 آذر

وانت ۱۵۱ و کوییک پلاس چند؟

نکته عجیب و قابل توجه در باره پیش فروش سایپا این است که قیمت قطعی وانت ۱۵۱ و همچنین کوییک پلاس اتوماتیک در طرح پیش‌فروش این دوره با افزایش قابل توجهی همراه شده است. طی پیش فروش ماه گذشته، وانت ۱۵۱ با قیمت ۱۶۰ میلیون و ۷۴۵ هزار تومان و کوییک پلاس اتوماتیک با قیمت ۲۷۸ میلیون و ۴۰ هزار تومان عرضه شده بودند.

این در حالی است که این دو محصول سایپا امروز ۱۹ آذر ۱۴۰۱ با قیمت‌ ۱۶۹ میلیون و ۸۷۱ هزار تومان برای پراید 151 و ۲۸۷ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان برای کوییک اتومات عرضه شده‌اند. به عبارتی وانت ۱۵۱ سایپا بیش از ۹ میلیون تومان و کوییک پلاس اتوماتیک با بیش از ۱۰ میلیون تومان افزایش قیمت همراه شده‌اند!

مطلب داغ: جدیدترین ثبت نام سایپا؛ بدون قرعه کشی و محدودیت 19 آذر 1401

سایپا

 

مطلب تازه: سود سهام عدالت 2 برابر شد؛ کی منتظر پیامک واریز باشیم؟ 19 آذر 1401

اخذ مجوز گرانی سایپا چقدر صحت دارد؟

به گزارش ایسنا، با توجه به اینکه در سال ۱۴۰۱، مجوزی رسمی برای محصولات خودروسازان صادر نشده، سایپا درباره صحت اخذ مجوز افزایش قیمت پاسخ داد؛

در مورد وانت ۱۵۱، قیمت‌های مصوب و اخذ مجوز برای تغییر قیمت‌ها، تنها مشمول خودروهای سواری است و برای وانت‌ها الزامی‌ وجود ندارد. در رابطه با افزایش قیمت کوییک پلاس اتوماتیک نیز، این گروه خودروسازی مجوز افزایش قیمت برخی محصولات خود را اخذ کرده است.

انتهای پیام./

برای اطلاع از آخرین اخبار و اتفاقات حوزه خودرو به کانال تلگرامی مجله همتایر بپیوندید.

کانال تلگرام مجله هم‌تایرکانال تلگرام مجله هم‌تایر

نوشته قبلی
نوشته بعدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *